Dette links ses kun hvis JavaScript er slået fra i din browser Business Consulting Forretningsudvikling på første klasse
Fremtidens kundecenter er cloudbaseret

Fremtidens kundecenter er cloudbaseret

Hos Dansk Kabel TV er det at kunne levere god kundeservice hver dag, noget som tages meget seriøst. Den indstilling afspejles også i valget af deres fleksible cloudbaserede kontaktcenterløsning.

Se hvordan Dansk Kabel TVs cloud-løsning har givet dem et bedre overblik og en større indsigt, som har gjort det muligt at skabe en mere strømlinet tilgang til tingene - og hvordan det har betydet, at de har kunnet optimere hverdagen for medarbejderne i kontaktcenteret, som har kunnet bruge det som afsæt til at skabe endnu bedre kundeoplevelser.

Se hvad samarbejdet og den rådgivning Dansk Kabel TV har modtaget fra NetDesign har betydet i den forbindelse.

Læs mere

Styrk kundedialogen gennem kontaktcenteret

Dialogen med jeres kunder er uhyre vigtig. Og førstehåndstrykket betyder alt. Derfor er det vigtigt, at I hele tiden tænker ind, hvordan I kan styrke kommunikationen og relationen med jeres kunder, og give dem de bedste muligheder for at komme i kontakt med jer. Og her spiller jeres kontaktcenter en afgørende rolle. Har medarbejderne de bedste arbejdsredskaber, der sikrer et effektivt workflow, højner I serviceniveauet og giver jeres kunder og medarbejdere en langt bedre oplevelse. Det styrker både medarbejder- og kundetilfredsheden - og skaber værdi for virksomheden.

 

Styrk kundedialogen gennem kontaktcenteret
Business Consulting der gør en forskel

Business Consulting der gør en forskel

Vil du vide, hvordan NetDesigns Business Consulting team har hjulpet Collectia med at opnå bedre indsigt i deres udfordringer og behov, og hvordan en assessment betød, at de var i stand til at træffe de rigtige beslutninger for deres virksomhed efterfølgende? 

Læs mere
Kundeoplevelsen er vigtig for bundlinjen

Kundeoplevelsen er vigtig for bundlinjen

Glade kunder styrker bundlinjen og skaber værdi for forretningen. Derfor er fokus på kundetilfredshed vigtigt i alle typer virksomheder. Hos NetDesign er vi eksperter i at skræddersy cloud-baserede kontaktcenterløsninger, som opfylder den enkelte virksomheds behov, og som gør det enkelt at samle og styrke kundedialogen centralt. Lad os hjælpe jer med at give jeres kunder det bedste indtryk af virksomheden og lad os vise jer, hvordan vi sammen kan skabe endnu bedre kundeoplevelser i fremtiden. Se her hvordan vi kan hjælpe jer.

Læs mere
Bestil rådgivning

Bestil rådgivning

Vi står altid klar til at svare på dine spørgsmål om, hvad vi kan gøre for dig. Skriv en mail eller ring til vores kundecenter.

Dit kontaktcenter i skyen

I takt med den stigende digitalisering åbner der sig helt nye muligheder for virksomhedernes kontakt med kunderne. Nye platforme gør det muligt for forskellige kommunikationsformer at interagere med hinanden.

 

Et kontaktcenter er ofte virksomhedens første berøringspunkt med kunderne, og vi ved, at kundernes oplevelse her, har stor betydning for deres opfattelse af virksomheden.

 

Ønsker I at tilbyde jeres kunder en professionel service, som matcher deres forventninger, hver gang de er i kontakt med jer, og ønsker I at give jeres medarbejderne optimale arbejdsbetingelser, så er en NetDesign PureCloud® løsning noget for jer.

Læs mere
Dit kontaktcenter i skyen

Cloud gør kontaktcenteret tilgængeligt

Takket være den teknologiske udvikling er et professionelt kontaktcenter nu tilgængeligt for langt flere virksomheder. Tidligere var et kontaktcenter forbeholdt større virksomheder, fordi det krævede en tung IT-investering. Men i dag har vi flere cloud-baserede tjenester, der sagtens kan konkurrere med de traditionelle løsninger. Det giver nye muligheder for selv mindre virksomheder, der gerne vil hæve kvaliteten på kundekontakten.

Vigtigheden af den gode kundeoplevelse kan næsten ikke overdrives. Virksomheder, som fokuserer på at optimerer deres kundedialog, vil i de kommende år opleve massiv vækst i forhold til de konkurrenter, som ikke i gør det.

Effektivisér din kundekontakt

Det er langt mere effektivt for din forretning, hvis al kundekontakt – både på telefon og andre kanaler som chat, e-mail og personlige henvendelser – samles i et centralt kontaktcenter og derfra ledes effektivt videre til den relevante medarbejder. Det kan lyde avanceret, men i en mindre virksomhed kan hele kontaktcenterløsningen håndteres af nogle få kundeservicemedarbejdere, der via deres pc-skærme eller mobiler har det fulde overblik over indkomne henvendelser og ledige medarbejdere i alle dele af virksomheden. 

Effektivisér din kundekontakt
Ram de rigtige kanaler

Ram de rigtige kanaler

Hvor telefonen før var klart dominerende, er der i dag mange flere kanaler i spil. Med et kontaktcenter kan du prioritere den kommunikationsform, der virker bedst for lige netop din virksomhed. For eksempel er det spild at have døgnåbent på telefonen, hvis du markedsfører dig til unge, der aldrig vil ringe til en virksomhed. Mange nedprioriterer også e-mail, fordi kontakten ofte bliver tung og svær at afslutte.

Få et struktureret overblik

Få et struktureret overblik

Med et kontaktcenter bliver det også muligt at føre detaljeret statistik over kundehenvendelser på tværs af kanaler og fysiske lokationer. Dermed bliver det lettere for din virksomhed at opstille konkrete målsætninger for kundebetjeningen og løbende evaluere, om virkeligheden lever op til ambitionerne. Nogle løsninger giver også overblik over, hvordan du bedst planlægger bemandingen i kundeservice.

Gør service til et konkurrenceparameter

Gør service til et konkurrenceparameter

En optimeret kundekontakt er især vigtigt for virksomheder med en høj volumen af henvendelser og produkter, der er let sammenlignelige, for eksempel banker, forsikringsselskaber og detailhandlen. Her bliver service et konkurrenceparameter, hvor overblik over kundens historik og evnen til hurtigt at afklare deres problemer kan give en afgørende fordel.

Skab en klar CX-strategi for en engagerende og succesfuld kundeoplevelse

Skab en klar CX-strategi for en engagerende og succesfuld kundeoplevelse

Vi hjælper dig med at forstå dine CX-kapaciteter, så du kan levere en integreret kundeoplevelse, som skaber værdi for din forretning.

Hvordan skaber man vellykkede kundeoplevelser?

Vi samarbejder med dig om at planlægge en strategisk CX-køreplan, der prioriterer de programmer og handlinger, vi ved har indflydelse på dine kunders købsbeslutninger, og som er nødvendige for at du kan nå dine mål.

Vi hjælper dig med at forstå din organisations CX fra kundens perspektiv. Og vi hjælper dig til at forstå, hvordan alle de indtryk, dine kunder samler op om din virksomhed, påvirker hele kunderejsen og deres købsoplevelse.

Ved at kortlægge dine kunder og medarbejderes forventninger og oplevelser, kan vi hjælpe dig med at få et klart indblik i, hvilke ønsker og behov, de stiller til din virksomhed. Den forståelse danner grundlaget for en stærk forretningsstrategi, som øger din virksomhedens robusthed, forbedrer jeres konkurrenceevne og skaber flere glade, tilfredse og loyale kunder.

Hvordan skaber man vellykkede kundeoplevelser?

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Hvis du gerne vil holde dig opdateret på, hvad der rører sig i branchen, så tilmeld dig NetDesigns nyhedsbrev. Du vil modtage nyheder om events, produkter, services, nye og innovative IT- og kommunikationsløsninger og meget mere...