NetDesign Managed Services er vores standardiserede tjenester, som tilpasses dit behov som kunde. Vi har stor erfaring og ekspertise i udvikling af vores kunders virksomheder inden for vores fire produktområder: Digital Infrastructure, Cybersecurity, Collaboration og Customer Experience. Og vi leverer IT-løsningen på den måde, det passer dig bedst.
"As a service" vil sige, at vi leverer en tjeneste som “et stik i væggen” og tager ejerskabet af både den tekniske løsning, driften og vedligeholdelsen. Det giver jer en række fordele:
- 100% fokus på det behov, I til enhver tid har
- Teknik og software er altid opdateret
- Overvågning og proaktiv service på løsningerne
- Lavere og faste IT-omkostninger (Opex vs. Capex)
Din virksomheds værn mod internettets trusler. I får adgang til unikke kompetencer og ekspertviden i form af højtcertificerede
sikkerhedskonsulenter. Vi leverer sikkerhed som en service til jer, så I kan være trygge.
Vil I give jeres kundetilfredshed et boost og øge jeres onlinesalg? Vælg et fleksibelt og skalérbart kontaktcenter i skyen - og optimér kundedialogen.
NetDesign Teams er en komplet UC-løsning i skyen, som individuelt kan tilrettes den enkelte kundes specifikke behov. Løsningen er baseret på en Cisco platform, der er specielt designet til UC-as-a-Service løsninger, samt Cisco Webex Teams.
Vi står altid klar til at svare på dine spørgsmål om, hvad vi kan gøre for dig. Skriv en mail eller ring til vores kundecenter.
Vi starter altid med at foretage en dybdegående analyse af dine behov og virksomhedsstrategi. Derefter kommer Implementering og change management, som indeholder Integration, udvikling og adoption af vores tjenester.
Med andre ord: Vi sørger for at komme rundt om alle elementer, der skal til, for at kunne levere den løsning, der skaber værdi for din forretning. Vi tilbyder teknisk ekspertise, en konsistent og fleksibel service på tværs af leverandører, teknologier og geografiske afstande.
Dit kontaktcenter i skyen
I takt med den stigende digitalisering åbner der sig helt nye muligheder for virksomhedernes kontakt med kunderne. Nye platforme gør det muligt for forskellige kommunikationsformer at interagere med hinanden.
Et kontaktcenter er ofte virksomhedens første berøringspunkt med kunderne, og vi ved, at kundernes oplevelse her, har stor betydning for deres opfattelse af virksomheden.
Ønsker I at tilbyde jeres kunder en professionel service, som matcher deres forventninger, hver gang de er i kontakt med jer, og ønsker I at give jeres medarbejderne optimale arbejdsbetingelser, så er en NetDesign PureCloud® løsning noget for jer.
Læs mereVirksomhedens værn mod internettets trusler: Med Firewall as a
Service fra NetDesign får I adgang til unikke kompetencer og ekspertviden i form af højtcertificerede sikkerhedskonsulenter. Vi leverer sikkerhed som en service til jer, så I kan være trygge.
Digitalisering og anvendelse af ny teknologi i undervisningen udfordrer uddannelsessektoren. Med en Managed Service-aftale står uddannelsesinstitutionerne godt rustet til at imødekomme de stigende krav og forventninger.
Læs mereHvis du gerne vil holde dig opdateret på, hvad der rører sig i branchen, så tilmeld dig NetDesigns nyhedsbrev. Du vil modtage nyheder om events, produkter, services, nye og innovative IT- og kommunikationsløsninger og meget mere...